tirsdag 12. august 2014

♥ Lysfat i sommer


I og med at jeg ikke har fått lagt ut noe "månedens Lysfat" i det siste har jeg samlet opp litt bilder her i dette innlegget.
For jeg har byttet på litt iløpet av sommeren, selvom det har vært for varmt noen kvelder å tenne på lys så må jeg alikevel bytte på!
Enda litt igjen av sommeren (heldigvis) men plutselig så er høsten her, og da, da er det jo ekstra koselig med levende lys, masse masse masse:)


Lyslenke med sommerfugler og en fordig hortensia.


Har hatt dilla på turkis i sommer, så turkise kronelys og et par turkise telysholdere har lenge prydet dette runde betong-fatet



Et lite lysfat på tv-benken.


Turkise farger på lysfatet og korall på putetrekkene i sofaen. 
Elsker virkelig den flotte korall-fargen.


Kveldskos med levendelys og litt godis.


Ingen sommer uten en sommerlig og lilla campanula.


Dette er lysfatet som er hjemme hos mamma. Det samme flotte messing-fatet som jeg også har:)
Fatet er pyntet med to flotte damer og rosa lys og en flott rosa blomst.


Den blir en magisk stemning når mørket senker seg og lysene får skinne.


Jeg er egentlig utrolig glad i tre-lysestaker, og gull har jeg også fått sansen for.


Og litt rosa har det også blitt iløpet av sommeren. I tillegg til en lekker bukett fargerike germinier som oser sommer.




3 kommentarer:

  1. Herlig med lysfat, nå er vi snart inne i høysesongen for disse igjen.
    Bare å fylle opp telyslageret nå, ja lyslageret generelt faktisk.
    Ønsker deg en fin dag også.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Du er jammen flink til å variere med lysfatene, Elise! Veldig koselig header du har også:)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Så flotte lysfat!
    Her i huset har lysfatene samme innholdet i månedsvis, kanskje på tide med en litt mer høstlig variant snart :)

    Fin torsdagskveld fra
    Lena

    SvarSlett