søndag 11. mai 2014

♥ Uke 19


Da var det blitt søndag nok en gang, og som vanlig på søndags-kvelden kommer det litt bilder fra uken som gikk.

Lysfatet mitt på stuebordet, som jeg viste i april er enda ikke byttet ut. I midten ser dere også et lysfat fra stuen som står på den lille kommoden min med selvplukkede blomster.
Neste uke er det 17. mai, og over ser dere meg i min festdrakt som skal på igjen til uken. Synd at den brukes kun en gang i året. Men men, da er det jo ekstra stas å få den på. Gleder meg:)
 
Har vært litt hanglete denne uken, ikke helt i form. Men det kommer seg det, litt pleie med te, kjeks og paracet.
Cesar og jeg syns det er kjedelig med dette regnværet, vært grått og trist nesten hele uken. Da hjelper det å pynte opp med friske og fargerike blomster inne iallefall:)
Også har jeg ENDELIG fått meg sykkel, er så fornøyd:) Nå satser vi på mange fine turer til sommeren.

Fortsatt fin søndagskveld til deg:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar