søndag 27. april 2014

♥ Uke 17


For en deilig uke dette har vært, en skikkelig forsmak av sommer. Så utrolig mange flotte og varme dager, sommerkjoler og shorts er tatt i bruk allerede! Og i dag, det er fortsatt deilig ute og klokka er 9 på kvelden. Håper dette finværet holder seg leeeenge:)

De siste dagene i påsken var jeg på Jevnaker. Bilder over fra meg og broren min på sykkeltur, på landeveien langs bondegårder, kuer og jorder. Idyllisk.
Ellers så har jeg fått ut min første uteblomst i bakgården, og flere skal det bli etterhvert. Er så koselig med masse blomster:) Det ser dere sikkert på mye av bildene mine her inne også, det blir mye blomster:) Plukket en nydelig liten bukett i kveld, ekstra fine er sommerbukettene som en setter sammen selv. Og ikke minst, så er de helt gratis:)

Nå har jeg bestillt meg ny sykkel, så håper den kommer iløpet av uken som kommer, da skal det bli masse sykkelturer fremover:)

Her er det sjokolademuffins i ovnen, og vi skal kose oss inne resten av kvelden.

Nyt de siste timene som er igjen av helgen du også;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar