søndag 6. april 2014

♥ Uke 14


I dag har det vært perfekt vær til å bare holde senga med god samvittighet. Og det har vi gjort her i dag! Huff, så sliten i dag, men veldig gøy i går:) Hehe.

Denne uken, har gått veldig fort. Vært noen kjempe deilige dager med strålende sol. På torsdag var jeg og et par venninner på cafe, bildet av iskaffe ser du over som nytes med utsikt over byen og i nydelig solskinn.
Også har jeg fått meg verdens søteste pute, du har helt sikkert sett dette ekornet om du har vært innom Søstrene grene.

Jeg har og med litt blomster-bilder. Plukket søte blåstjerner i veikanten, og den lysegrønne orkideen min blomstrer i vinduskarmen. Og min lille Cesar er fortsatt verdens grommeste lille pusekatt;)

Her er det sofakos og tv-titting resten av kvelden og lade opp batteriene til ny uke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar