fredag 28. februar 2014

♥ Velkommen tilbake...


...mine kjære orkideer!
Endelig blomstrer de igjen, etter en lang høst og vinter uten noe liv. Så sa de plutselig "hei" igjen.
Jeg har aldri hatt noe teken på det med å holde blomster i live, og gir opp veldig fort. (Derfor reslutert i en del plastik-blomster i heimen!)  Gudene vet hvor mange orkideer jeg har kastet, men nå har jeg jo lært at med litt tålmodighet og lys så kommer de sakte men sikkert tilbake igjen!



De blomstene som er ekte er jo desidert de fineste, det er vi nok alle enige i :)


Den andre orkideen er litt treigere, men det er knopper der, så det er like før!
Rart hvordan at en så enkel liten ting som at en blomst blomstrer igjen, gjør noe med humøret ;)


Rosen som jeg fikk i Valentines-gave av kjæresten henger nå til tørk i vinduet.
Den skal sammen med de andre tørkede blomstene mine oppå vitrineskapet etterhvert:)

Fin fredag til deg, og god helg:)


 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar