torsdag 27. februar 2014

♥ Vårlig inne


Mens det regner og er grått og trist ute, er det en deilig vårstemning inne hos oss allerede.
I vinduskarmen blomstrer det, (selv om disse ikke er ekte og blomstrer hele året) disse grenene er bare så utrolig flotte.


Jeg har pyntet denne opp med en liten fugl og led-lys som gir koselig stemning på kvelden.


De andre grenene er pyntet opp med denne grønne søte uglen.




Ingen vår-stemning uten en liten rosa sommerfugl.




Og på de grønne grenene mine, som jeg viste dere her om dagen, blomstrer det som bare det :)
Så ja, her er det vår :)


Denne ligner på en liten hvitveis.
Så mildt og deilig som det er ute nå, er det vel ikke lenge før de titter frem.... 







1 kommentar:

  1. Hei. Nå har jeg lagt deg til i mine favoritter:). Så mange fine bilder og tekster. Mvh Bergliot , også i Tønsberg

    SvarSlett