søndag 16. februar 2014

♥ Uke 7


Oj, så fort denne uken har gått. Og så mye som har skjedd!
 Fullt program hver dag. Også har jeg blitt to visdomstenner fattigere denne uken, "aaaau". Ikke noe deilig, men nå kan jeg trøste meg med at jeg ALDRI skal trekke noen visdomstenner igjen, aldri! Alle 4 er borte :) Hehe.
Ellers, noe spennende på gang, får svar iløpet av uken som kommer...Vil ikke si noe mer enn det ;)
Fingrene er krysset og jeg venter i spenning! Kommer nok tilbake til det...

Over er bilder fra tur med hunden til broren min, skjønneste Lex. Vi gikk tur på Jevnaker på onsdag. På fredag var det valentinesday og jeg fikk rose på senga av beste kjæresten
I dag har vi vært på Kongsberg Skisenter. En fantastisk dag i bakken, også fikk jeg endelig prøvd de nye googlesene jeg fikk i julegave.
Kjempe deilig å få kjørt litt snowboard igjen, altfor lenge siden sist. Og jeg gleder meg allerede til neste tur, for det er så GØY :)

Nå kan vi ligge resten av kvelden på sofaen, med god samvittighet etter en hel dag ute i bakken.
Litt OL-oppdateringer, og en koselig film....og varm kakao:)

Kos deg videre i kveld du også:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar