søndag 2. februar 2014

♥ Uke 5


God søndagskveld.

Ja, da var det søndag igjen, og vi er over i februar allerede! 
Som tiden flyr, ukene går så fort. 
Over er litt bilder fra de siste dagene, bortsett fra det av meg som liten jente da! Mimret litt tilbake, og jeg er så glad i dette bildet av meg med blomsterbukett til nabodamen. Savner den tiden hvor en ikke hadde noen bekymringer, som barn er man ekspert på å leve i nået. Føler jeg må bli flinkere til det...
 
Nettopp spist lasagne, som du ser på bildet nederst til høyre. Det var veldig deilig:) Nå er jeg god og mett, og VELDIG trøtt. Litt redusert i dag, hehe ;)
Tror det blir en liten middagslur :)

Det ble heller ingen skitur i dag som jeg hadde håpet, pga. regnvær. Kjedelig med sånt trist vær, spesiellt på søndager, da syns jeg sola alltid burde skinne :)

Fortsatt fin kveld :)

Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar