onsdag 5. februar 2014

♥ Tapetinspirasjon


Månedens utfordring hos Norske Interiørblogger er "Tapetinspirasjon".
Det er jo så utrolig mange flotte og dekorative tapeter, og jeg har fått masse gode tips og inspirasjon fra flinke bloggere der ute. Jeg gleder meg virkelig til å pusse opp mitt eget hjem en gang i fremtiden, enn så lenge leier vi her vi bor nå. Så ikke noe stort poeng å begynne å pusse opp her. Men jeg deltar alikevel i utfordringen, en må jo ikke kun ha tapet på veggen!




Min to fargerike settekasser i gangen er med tapet inni. De er malt grå, noen hyller er blitt beholdt grå mens noen vegger har fått fargerik tapet på innsiden.
Med masse småtteri, jeg elsker settekasser! Og disse er to av mine favoritter! :)


Kanskje du vil delta selv? Eller bare titte innom å se alle de flotte bidragene? Det gjør du ved et klikk her

Lykke til :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar