onsdag 26. februar 2014

♥ Etasjefat med baderomsartikler


Et etasjefat kan brukes til så mye forskjellig, som jeg også har vist før: "Pyntet Etasjefat".
Jeg er så glad i dette søte lille etasjefatet her med "blondekant" som er fra Kremmerhuset i fjor.
Det har for det meste stått på kjøkkenet, med bla. tannpirkere, salt og pepper, også brukt som serveringsfat med kaker.


Men nå, har det fått plass på baderomshyllen. Jeg har jo så mye småtteri av baderomsartikler, og altforlite skapplass! Så dette her var jo en genial ide!


Knæsj grønn radio-spiller frisker virkelig opp på badet.


Verdens søteste lille "do-rull-dukke" som er heklet av min bestemor.

 

Glasskrukken er fyllt opp med masse såper. Og i den lille rosa boksen har jeg klesklyper.

Det var et lite glimt fra baderomshyllen denne onsdagen i februar.
Her spilles Lorde på full guffe på Spotify, fått helt dilla på låtene hennes. En fantastisk stemme med skikkelig behagelige låter.

Fortsatt fin onsdag til deg:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar