torsdag 6. februar 2014

♥ Det er mye lykke...


...i en god kaffe!
God morgen til deg som titter innom. Her sitter jeg og nyter min morgenkaffe.
 Når vi handlet kaffe fra Løfbergs sist på butikken fikk vi med denne flotte boksen til å ha kaffebønnene i.


Jeg og samboeren min er to kaffe-elskere, som er avhengig av et par kopper på morgenen.



Duften av nydelige kaffebønner...




Kaffe og en sjokoladebit.
Det må være lov til å kose seg litt, selvom det er torsdag?! Hehe...
Her i Tønsberg snør det igjen i dag, og det er grått og trist. Men, før vi vet ordet av det, så er plutselig våren her.

Også har OL begynnt i dag, med snowboard, så gøy. Gleder meg til å se masse sport på tv i dagene fremover:) 

Nå er det bare å slurpe i seg resten av kaffen, så trening! 
Fin dag til deg :)









3 kommentarer:

  1. Kaffe må til. Litt sjokolade er også farlig godt...
    Snakket med mamman din i går forresten.
    Jeg hadde et ærende innom jobben hennes, jeg jobber jo så og si vegg i vegg med henne.
    Og jeg handlet ikke noe i bruktbutikken denne gangen. Hi hi.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så koselig da:-) Hehe, jeg skal titte innom brukbutikken en dag til uka:-) se om det er noen godbiter:-)

    SvarSlett
  3. Jeg har alltid ønsket at jeg likte kaffe, men dessverre så gjør jeg ikke det..synes det smaker grusomt. Det er så synd for det lukter veldig godt og det er så mange spennende varianter. Flotte bilder, Elise!!
    Ønsker deg en kjempefin helg og kos deg med kaffe og sjokolade:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett