fredag 21. februar 2014

♥ 1 år


Tenk at den 21. februar i fjor la jeg ut mitt aller første innlegg! 
At jeg skulle bli en "blogger" det hadde jeg aldri trodd. Jeg leste ikke engang blogger og hadde null interesse for det. Så en helt ny verden har jo åpnet seg for meg iløpet av dette året! Alle disse flotte interiør-bloggene som har blitt en rutine for meg å titte innom hver dag. 
Selv ser jeg på meg selv som en "hverdags-blogger", som legger ut det som måtte passe meg, uten å være for personelig. For en privat dagbok, det kommer denne bloggen aldri til å være. Selvom jeg syns jeg deler mye, er det viktig for meg at jeg ikke deler "alt".



Jeg syns selv at jeg har lært mye det siste året, og lysten og driven i meg til å være kreativ har blitt enda sterkere.
Interessen for foto og redigering har også vokst, og jeg lærer litt for hvert innlegg og hvert bilde.
Og gøy det syns jeg nok at det er, for det har blitt MANGE innlegg iløpet av et år!



Så ja blogging var tydeligvis noe for meg! 
Det er jo så gøy å titte tibake og rett og slett mimre på hva en har lagt ut. Nå kan jeg også gå tilbake å se på min egen utvikling, og rett og slett lære av meg selv.
Også er det jo bare en liten bonus at det er fler enn bare meg som titter innom:)
Håper jeg kan glede noen med et koselig bilde, eller inspirere noen der ute.
Men mest av alt er "Elises hjerte" et sted for MEG og alle mine nydelige skatter og ting som jeg er så glad i.

Så hurra for 298 innlegg og mange flere skal det nok bli :)




6 kommentarer:

  1. God morgen og gratulerer med ett årsdag på bloggen.
    Tiden flyr og ett år går fort. Skal bli gøy å følge deg videre også.
    Fra en hverdagsblogger til en annen.
    Masse klemmer fra Lunner

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 1 års dagen til bloggen!
    Det er herlig å ha de gamle postene for å se senere også. I går var jeg innom en blogg jeg hadde i 2007, og det var veldig morsomt å se hva som opptok meg den gang og hvordan skrivestilen min har endret seg.
    God helg :)
    Klemmer fra Anita

    SvarSlett
  3. Hallo Elise og gratulerer med 1 års dagen! Det har vært hyggelig å bli "kjent" med deg og gleder meg til å følge deg videre.
    Vakre blomsterbilder du viser! Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ettårsjubileumet - så gøy at du trives med bloggingen og fortsetter i samme stil!Noen vakre bilder du hadde tatt her!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  5. Har det gått ett år allerede?! Wow! Gøy å lese litt og holde meg oppdatert på livet ditt snuskelusk ;)

    Klems Marte

    SvarSlett
  6. Så koselig med så mange fine kommentarer :) Tusen takk :)

    SvarSlett