søndag 12. januar 2014

♥ Uke 2


Hei igjen.
 Håper du har hatt en fin uke.
Her kom endelig snøen i helgen, jeg sier endelig...men det er vel delte meninger om akkurat det. Jeg syns det blir så grått og trist uten snø. Så det var deilig å få et lite hvitt belegg på bakken, det er jo tross alt vinter. Og jeg har endelig fått tatt i bruk min deilige Kari Traa dunjakke, det er som å ha på seg en sovepose. Så litt kuldegrader gjør meg ingenting:)
Vært på deilig tur med disse flotte jentene her i dag, spist karbonadesmørbrød og kost oss på tur.
Også har jeg fått et nytt husdyr denne uken, lille Flode...som kanskje ikke er så liten. Cesar er livredd, skjønner ikke det, han er jo så søt.
Nye blanke ark på kjøkkenet med friske fargerike blomster, pynter opp inne nå som det er så trist og kaldt ute. Også masse levende lys på stuebordet på kveldene er ekstra koselig.

Ønsker deg en ny flott uke. Kos deg masse :-)

Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar