fredag 17. januar 2014

♥ Ting & tang i vinduskarmen


Jeg elsker å pynte opp i vinduskarmen, med lys, blomster og pynt.
Nå som julen er ryddet bort for lengst, er det nye ting i karmene mine.
Engler liker jeg å ha fremme hele vinteren, for meg er ikke det julepynt. Heller ikke dette lille rådyret og ekornet, de får også lov til å stå fremme hele vinteren. Jeg syns disse er så herlige og dekorative.
Lysholder brukes som vase til brudeslør, og satt oppå en lysestake for å få høyde på det så det ser fint ut fra utsiden også:)
På greinen til høyre har jeg satt på led-lys, som gir en koselig stemning på kvelden.


Fredfulle engler er det mye av hos oss.
Og litt gull og sølv sammen syns jeg bare er fint, så lenge det ikke blir altfor mye av det.


Lotusen har fått plass på lysestaken, når den kommer høyere opp gir den mye bedre effekt med lys i.


I vinduskarmen på soverommet er det også litt engler og blomster.




En søt liten "Forever friends-bamse" som jeg har hatt i mange år, har fått plass i gyngestolen sin.


Og enda en som også sitter i vinduskarmen.


To engler som visker og tisker.


Fredag og helg, og over halvveis i januar allerede!
I dag skal jeg hente masse bilder, så håper å få lagd ferdig fotoalbummet for 2013 iløpet av helgen. Det er mye jobb med scrapbooking, men så gøy det også er å ha slike fotoalbum:)
Håper jeg får kjøpt meg ski i morgen, det frister skikkelig med en skitur i all denne snøen som har kommet iløpet av uken.

God helg til deg, hyggelig at du titter innom:)

Fredagsklem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar