søndag 29. desember 2013

Uken som gikk ♥ 52

 
Da var den aller siste uken i året 2013 over...og bare et par dager igjen før vi går inn i 2014.
Året har gått utrolig fort, og det har vært veldig gøy å starte egen blogg.
Her kan jeg mimre tilbake på alt jeg har gjort. I februar er det et år siden jeg startet å legge ut litt bilder. Jeg vil liksom ikke at det skal bli altfor personlig det jeg legger ut heller, jeg prøver å begrense meg. En vet jo aldri hvem som titter innom...
Jeg kommer nok til å fortsette å legge ut innlegg i året som kommer, men hvor ofte det blir det vet jeg ikke.
Det kommer til å bli når jeg føler for det, og kun for min egen del:) Så håper jeg at jeg kan inspirere eller glede noen på veien:)
 
Uansett, håper at du har en fin og deilig romjul:)
Her har dagene bare gått i ett, noen dager på Jevnaker og nå i Tønsberg igjen for å jobbe litt!
Også fikk jeg drømmejakken min på halv pris i går, er overlykkelig :)
Så det var jo bra de ikke hadde størrelsen min og måtte bestille den fra en annen butikk, så jeg var pent nødt til å vente:) Åh, det er så mye romjulssalg nå, best å holde seg unna shopping-sentere...hehe;)
 
 
Over ser dere bilder fra selveste julaften, jobbet dagen så var det rett hjem til julemat og en fantastisk koselig julekveld med familien.
I romjulen har det også blitt litt festligheter med gode venninner:)
Og "ribbe-marsjen", uten ski på beina i år! Vært dårlig med snø denne julen her, heller full storm ute og pøsende regn. Men vi ser nok snøen igjen utpå nyåret.

Det kommer nok et innlegg før året er omme, jeg får ønske godt nytt år da :)
Fortsatt fin søndagskveld og romjul til deg og dine:)

Romjulsklem fra






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar