onsdag 11. desember 2013

Mini-juletreet er pyntet

 
Da har jeg funnet frem dette lille juletreet i plast. Dette har jeg hatt siden jeg var liten jente, jeg og broren min fikk hvert vårt av mamma til å ha på soverommet når vi var små.
I år måtte jeg bytte ut lyslenken da den sluttet å virke, og jeg er så glad i denne lyslenken på batteri fra Kremmerhuset. Juletreet har jeg også satt i en blomsterpotte, og fjernet plast-foten den stod på.
Små julekuler og stjerner er fra Søstrene Grene.
 
 
 
Juletreet har fått plass i vinduskarmen med små nisser.
Nå oser det av jul her hos meg, mangler bare det store juletreet nå!
Også lagde jeg pepperkakehus og pepperkaker i går.
Det kommer bilder av "huset" i morgen :)
 
Ha en fin onsdag så lenge :)
 
 


1 kommentar:

  1. Det var et kjempesøtt lite juletre...så små kuler! Fuglehuset på Jevnaker likte jeg ekstra godt, så koselig.
    Ha en fortsatt fin førjulsuke! Klem fra Jorunn

    SvarSlett