mandag 23. desember 2013

Kvelden før kvelden

 
  Ja, i morgen på denne tiden her sitter vi vel gode og mette og fornøyde etter en fin kveld:)
Gleder meg til en koselig jul hjemme med familien. Noen late dager med bare kos og lade batteriene helt etter fullt kjør nå i desember.
 
 
 
Her kommer noen julebilder fra mitt julepyntede hjem.
 
 
"God jul" står det på inngangsdøren vår.
Denne lagde jeg i fjor.
 
 
Trappeoppgangen er pyntet med julelys.
 
 
 
 Nissefar henger i døråpningen inn til kjøkkenet. Den har en liten bjelle på, og kjæresten skaller borti denne nissefaren her hver gang han går forbi...hehe.
(godt det ikke er jul hele året).
 
  
Verdens flotteste nisse på stua.
 
 
Gavene ligger klart under treet.
 
 
 
 
Masse levende lys på kveldene.
 
 
Ingen jul uten en julestjerne på bordet.
Denne og den lekre potten i gull var jeg så heldig å få av ei venninne til bursdagen min.
 
 
Led-belysning i hyllen skaper en koselig stemning.
 
 
På duftbrenneren brennes det juleduft, som lukter gløgg og granbar.
 
  
Julestrømpen henger på vitrineskapet og venter på å bli fylt opp med godsaker.
 
 
En tradisjonell og helt utrolig skjønn julepynt.
 
 
Alle de fire lysene er tent også på soverommet.
 
 
Stjernen i vinduet skinner.
 
 
 
 
Gnomen lyser opp.
 
 
 


Ser dessverre ikke ut som det blir noen hvit jul her på Østlandet i morgen, det bare regner og regner. Jaja, ikke så mye å få gjort noe med...Jul blir det uansett! :)
Selskapet, julematen, kakene og pakkene blir nok like bra med eller uten snø ute!
 
Da gjenstår det bare for meg å ønske deg og dine en riktig god jul :)
 
Stor juleklem fra
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar