lørdag 21. desember 2013

Julen i fjor

 
Siden dette blir min første jul med egen blogg, deler jeg litt bilder med dere fra julen i fjor og året før.
Har sittet og mimret litt igjennom julebilder som jeg hadde på denne pcen, og kommer i skikkelig julestemning. Gleder meg som et lite barn til tirsdag :) Tenk, i morgen er det bitte-lille-julaften :)
 
Julen i fjor var det virkelig lille Zita som var kveldens midtpunkt.
Vi hadde ikke hatt hun i mer enn litt over en måned, så hun var ikke gamle jenta. Over alt var hun, og syns det var veldig gøy med pakker.
 
 
Jeg og kjæresten var på et kjempe koselig julemarked på Jevnaker.
Synd at jeg ikke knipset flere bilder, for der var det koselig :)
 
 
Og her litt bilder fra julen 2011, som var den siste julen til vår kjære hund Bonus.
 
Noen dager til på jobb nå, så klokken 13.00 på julaften tar jeg meg også litt juleferie!
Gleder meg :)
 
Fortsatt god julehelg, og nyt juleferien hvis du har det :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar