tirsdag 3. desember 2013

Adventskalendere

 
 

 Skulle tro det var flere barn som bodde her hos oss nå, her florerer det av adventskalendere om dagen! Vi har nemlig to sjokoladekalendere hver! Vi måtte selvfølgelig ha den tradisjonelle sjokoladekalenderen som jeg har hatt hvert år siden jeg var liten. I tillegg i år har vi denne enorme smartis-kalenderen. Jeg har også en te-kalender som jeg var så heldig å få av et par venninner, og kjæresten har pakkekalender som jeg har laget til han.


Ingen jul uten den tradisjonelle sjokoladekalenderen, som nå er å få til under 10 kroner.
Den er jeg oppvokst med, og husker jeg måtte gjemme den for lillebroren min, for plutselig så var det en sjokolade eller to som manglet...og da ble det leven i hus ja! Hehe..

 
I år har jeg også lagd pakkekalender til kjæresten, som jeg har vist bilder av i et tidligere innlegg.



Luke nr. 3, formiddags-kos med te og sjokolade.
Og dagens gave til kjæresten var en lapp hvor det stod "Dagens luke finner du i kjøleskapet"
En Urge, han elsker den brusen! Så håper det gjorde susen for han før dagens muntlige eksamen! :)
 
Ønsker deg en fin tirsdag:)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar