søndag 27. oktober 2013

Uken som gikk ♥ 43

 
Nok en uke er over, og jeg har tittet tilbake på dagene som gikk og lagd en liten collage.
Dette blir jo som en bilde-dagbok på nett! Er det noe jeg ikke husker, er det jo bare å gå inn hit:)
 
Håper du har hatt en fin uke.
Her har det ikke skjedd så mye. Dagene går i ett med jobb og det hverdagslige. Ikke fått tid til så mye "diy" og kreativiteter som jeg skulle ønske.
Men nå er julen ikke så alt forlangt unna, og da veit jeg kreativiteten i meg setter i gang.
Jeg simpelthen ELSKER julen!
Og dette blir min første jul med egen blogg, så gleder meg til å vise dere masse fin julepynt:)
 
Over er litt bilder fra uken som gikk:
 
1) Jeg har vist dere bilder av min samboers lille "hule" hans fristed, uten så mye dill og dall, hehe.
2) Natt til tirsdag kom vår kjære Cesar hjem:) Åh, så glade som vi ble. Borte i 5 dager stakkars. Mest sannsynlig blitt innestengt et sted!  (En katte-gps er på vei i posten fra USA, hehe)
3) Fint til badet! Deilig med litt nytt inne på baderommet.
Duftlys, vaser, nye håndklær og parfyme til meg selv.
4) To hester som koser. Et herlig bilde som er tatt for noen uker siden på Jevnaker.
5) Lys, blomster og pynt på fatet mitt.
6) Sola skinner gjennom trærne en deilig solskinnsdag i oktober.
7) En 5 minutter med en kopp kaffe og nytt boligblad i posten :)
8) Solen bryter seg gjennom skylaget. Bildet er tatt ifra Slottsfjellet i Tønsberg.
9) Høststemning på trappa med lyng og lykter.
 
 
I dag har vi vært en svipptur innom Mølen utenfor Stavern i Vestfold.
Huttetu, for et vær!
Vind fra alle kanter, pøsende regn og store bølger.
Fantastiske naturkrefter.
 
 
Kos deg videre inne i kveld, det skal jeg :)
 
 
Varm høstklem fra
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar