onsdag 9. oktober 2013

Kandelaber

 
Jeg har lenge hatt lyst på en fem-armet kandelaber, men aldri fått surret meg til å kjøpe en.
Og de fleste er jo ganske dyre!
Men, denne her var jeg så heldig å finne hos pappa når jeg var og ryddet litt hos han i høstferien.
"Please, kan jeg få den her?" Det var greit, den var bare bortgjemt i en eske i kjelleren.
Så etter en god vask, ble den så fin.
Den skulle kanskje hatt en messing-puss også etter hvert. Men den har nå den slitte "looken" og det passet den i grunn ganske bra ( så beholder den slik litt til).
Nå har den fått 5 oransje lys i, og lyser opp så fint i høstmørket :)
 


Lekker, ikke sant?
Veldig glad i den allerede, akkurat en slik elegant kandelaber som jeg ønsket meg - også helt gratis :)
 
Ønsker deg som titter innom en strålende onsdag:)
 
En stor høstklem fra
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar