fredag 6. september 2013

Minner fra Kreta 2013

Endelig tid til litt scrapbooking!
Jeg har jo sykt mye bilder fra i sommer, og spesielt fra turen til Kreta.
Var og hentet over 300 bilder der, så litt av en jobb foran meg.
Jeg kjøpte jo et så flott fotoalbum i Kreta. Det gule som du ser over, det har jeg pyntet litt opp med skjell og perler.
Litt souvenirer måtte jeg jo også ha med meg, den vindmøllen (som passer inn i settekassa mi), de søte blyantene, en penn (som ikke bare er en penn, men en kan dra ut på siden så blir det et kart over Kreta. Jeg måtte bare ha den, hehe.) Også kjøper jeg alltid med litt ekstra fine kort som jeg beholder selv og har i albumet.


Masse flotte bilder fra en deilig tur.
Tenk det er ikke en måned siden vi var der engang, det føles allerede som det var i fjor. Tiden går så fort.
Åja, du ser riktig, jeg kjøpte kortstokk med bilder fra Kreta. Turist, jeg? Hehe.



Også har favorittbildet mitt fra turen fått plass i denne nye flotte rammen min (som er fra Kremmerhuset).
Kjæresten måtte pent være med å posere foran disse blomstene, selv om han hadde veldig lite lyst.
Er man turist, så er man turist!
Jeg vurderer nå etter hvert å bestille fotoalbum over nettet, for dette her tar så utrolig mye tid. Selv om det er veldig koselig å sitte å lime inn og dandere, blir det litt for mye for meg når det blir 300 bilder om gangen. Så etter hvert blir det nok bestilling over nett. Det går jo an å prøve i alle fall:)



Gleder meg allerede til neste sydentur :)
Imens jeg lengter kan jeg kose meg med alle disse flotte minnene i fotoalbumet mitt.
Fredagsklem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar