søndag 15. september 2013

Uken som gikk ♥ 37


God søndags-morgen:)
For et kjedelig vær i dag a gitt, skikkelig inne-vær. Lenge siden det har regnet så mye ute, så det var vel bare et spørsmål om tid før dette ruskeværet kom.
Her er noen av bildene jeg har lagt ut på instagram uken som gikk.
Jeg er fortsatt en ivrig "insta-girl", moro med bilder en kan dele med hele verden.
Men tydelig at jeg henger "litt" etter da, for dette har jo tydeligvis vært en trend veldig lenge :)
(men jeg hadde hørt om det altså!, hehe)
Her er litt bilder fra uken som gikk.


Dette er noen bilder jeg tok forrige uke som jeg tok i forhold til Nib-utfordringen nå i september.
Det ble MANGE bilder, da er det vanskelig å plukke ut kun ett som er det fineste.
Her prøvde jeg meg litt uten pleddet som hang over benken, også ble disse bildene litt lysere.


Bildet over er et bilde fra Kistefos-museet av en skulptur i parken ute. Er så fascinert av denne flotte sylinderen her, som spinner rundt og rundt.
Energy-Matter-Space-Time heter denne og er fylt opp med mineralolje og laget av den britiske kunstneren Petroc Sesti.
Kanskje jeg rekker å ta frem malesakene i dag også, det begynner å bli lenge siden nå.
Hmm, tja vi får se. Det må liksom "komme til meg" hvis du skjønner hva jeg mener...så vi får se om den kunstneriske delen av meg plutselig sier hei i løpet av dagen :)
Ellers så har jeg en haug med bilder som må finne veien inn i foto-albumet :)
Men nå MÅ jeg ha meg en kaffe!
Ha en fortsatt deilig søndag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar