søndag 25. august 2013

Parfymen jeg bruker

 
Den siste utfordringen i denne utfordrings-uken til bloggeren Fabelaktig er "Parfymen du bruker"."
Jeg bytter ofte parfyme og det høres kanskje rart ut men jeg har ingen favoritt-parfyme. Det er jo så utrolig mange gode parfymer, og jeg tror aldri har kjøpt den samme parfymeflasken to ganger!
Ellers så er jeg veldig glad i slike små flasker med parfyme, er så greit å ha med i vesken også klarer jeg faktisk å bruke den opp! Parfymeflasker har en tendens til å stå halvtomme før en nesten blir "lei" og føler for en ny duft.
 
 
Diamonds fra Emporio Armani er min favoritt akkurat nå, den er så god. Og lukter like godt hele dagen.
Det var meningen at jeg skulle kjøpe med meg en ny parfyme nå når jeg var på tur, men klarte ikke å bestemme meg. Så det ble ingen parfyme denne gangen på flyplassen, men da får jeg bare bruke opp de jeg har så lenge.
Så får jeg heller bestemme meg på forhånd hvem parfyme jeg skal ha neste gang! :)
 
Flere parfymer og for å delta på utfordringen finner du HER
 
Håper du har hatt en fin uke og en deilig helg:) 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar