onsdag 7. august 2013

Ny Skrivebords-lampe

Se på min nye flotte skrivebords-lampe! Bare elsker den, den er så lekker!
Jeg var så heldig å få den av mamma forrige uke, og nå har den endelig fått plass på pulten min. Og den passet perfekt inn, akkurat som jeg hadde sett for meg. Så takk igjen snille mamma! :)
Denne lampen er å finne hos Bohus. 
Her ved skrivebordet mitt er det sikkert mye du kjenner igjen fra bloggen min før, bla. DIY- Glassflasker med papirteip, Bokser til Ting & Sånt , Ugle Make-over og Min kjære settekasse
Det store bildet som henger over pulten er fra loppemarked og kjøpt for en femtilapp en gang i tiden. Er utrolig glad i det bildet.
Lampen gjør seg virkelig på pulten min, også gir den utrolig godt lys.
 
 
 
Nå har jeg skrivebordet mitt på soverommet, i og med at vi bare har en liten leilighet. Men heldigvis har vi en grei størrelse på soverommet så det er akkurat plass til pulten min. Men seinere har jeg et stort ønske om eget hobby-rom som kan brukes til å male og drømmen om et foto-studio.
 
Men her på denne pulten, (som jeg har hatt siden jeg var 10-12 år) har jeg faktisk alt jeg trenger. Alt av fotoalbum har jeg i skapet under og i disse boksene har jeg alt av sakser, tusjer, lim og det jeg bruker til scrapbooking.
Så her bruker jeg mye tid! Og da er det godt med en god lampe som gir mye lys utover mørke høstkvelder.
 
Ha det bra så lenge, vi blogges ;)
 
 

1 kommentar:

  1. Flott blogg du har med masse fine ting. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett