lørdag 24. august 2013

Innholdet i vesken min

 Jeg pleier egentlig ikke å ha så mye i veska, men likevel jeg elsker vesker som har litt størrelse. Så hvis jeg shopper noe småtteri, så har jeg alltids plass i veska :) Hater å gå rundt å bære på små poser. Også har jeg da plass til en ekstra genser.
Ellers så må jeg alltid ha med lommebok, vann, mobil, tyggis og en liten toalettmappe med lipgloss og småtteri.
 
 Denne flotte vesken her er helt ny, den kjøpte jeg på Marc & Spencer i Kreta.
Just love it!
 Jeg har ikke alltid denne blomsten i veska altså...hehe.
Den bare pynter opp litt her :)
Dette er mitt bidrag i nok en utfordring hos Fabelaktig som dagens tema er "Innholdet i vesken din".
Gøy med slike utfordringer, og i alle fall når en konkurrerer om en gavepakke fra Victoria Secret ;)
 

1 kommentar:

  1. Så flott veske!! Lykke til i utfordringen, og fin lørdag:)
    Annelise

    SvarSlett