torsdag 1. august 2013

God Morgen August

Da var det blitt august, den siste sommermåneden! Huff og huff, vil ikke tenke på at det snart er høst engang. Føler liksom ikke at jeg har fått max ut av denne sommeren - nå er vel det også fordi jeg har ferie nå i august og ikke fått vært så mye og reist i juni og juli. Så Kjære August, velkommen skal du være, du skal nytes til det fulle - måtte denne siste sommermåneden bli fylt opp med gode og varme dager :)
Her kommer litt bilder fra kjøkkenet til mamma og stefaren min her på Jevnaker hvor jeg tilbringer noen late dager denne uken her.
Kjøkkenet er nyoppusset og bare et par år gammelt, de gjorde det dobbelt så stort da de valgte å ta det ene soverommet og gjøre kjøkkenet større i stede. Veldig lurt, for et stort kjøkken med mye plass, det er deilig det.
 (Kommer sikkert til å vise flere bilder en dag.)
Lilla toner på kjøkkenbordet, har jeg en finger med i spillet her tro?  ;) hehe

 
 Denne nydelige lysekronen fikk mamma i 50 års-gave av meg, samboeren og broren min.
Den er rå-lekker, jeg elsker slike lysekroner, de pynter virkelig opp et helt rom.
 
 
Med disse bildene fra morgensolen som sniker seg inn her på kjøkkenet, er det bare å komme seg ut i sola for min del.
 
Ha en riktig så fin torsdag alle mann :) 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Så fine bilder fra det kjempekoselige kjøkkenet til mamman din! Åhh...den lysekronen var veldig flott!! Husker jeg pleide å hjelpe moren min med å ommøblere og pynte, det var jo så gøy!!

    Ha en fin helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett