torsdag 4. juli 2013

Verdens søteste krus

 
Jeg bare falt helt for disse utrolig søte barne-krusene her, og bare måtte ha de. Selv om jeg ikke har noe barn (enda), og følte meg litt barnslig når jeg kjøpte disse til meg selv! Men nå er jo jeg litt barnslig av meg da, og da passer det jo bra! ;)
 Og en vakker dag blir de fine til en liten en. Kunne bare ikke la disse gå fra meg, de er til å bli glad av :)
 Perfekt størrelse til en kaffe-kopp, med den kule asjetten, Have a Nice day.
Begge deler fra Kremmerhuset.
 
 
 
 
 
Nå håper jeg virkelig på SOL snart, bare regner her.
Jeg vil ta sommerbilder ute jeg! Får krysse fingrene for at det blir bra til helgen.
Ha en fin-fin kveld :)
 
 


2 kommentarer:

  1. De var kjempesøte!!

    Hvilket kamera/linse er det du bruker når du tar bilder, Elise? jeg synes du får tatt så mange fine bilder:)

    Ha en flott helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det var koselig å høre:)
    Har et Nikon D90 kamera med 50mm 1,8 objektiv som jeg bruker mest, ellers så bruker jeg 18-105mm objektiv.
    Ønsker meg veldig et Canon 5d Mark ii, det er visst veldig bra :)

    God helg til deg også:)

    SvarSlett