søndag 7. juli 2013

DIY - Kattehus

Som jeg nevnte i går, har jeg lagd katte-hus til Cesar -  Ja, du må sikkert le litt når du ser det her, for det må jeg! Naboen sa, "Er ikke Cesar en hannkatt a?" Han syns nok det var litt feminint, hehe. Og det kan jeg si meg enig i, men nå er jo Cesar kastrert så han er vel ikke så nøye på det :) 
Brukte bare en pappeske, Cesar elsker jo å krype inn i pappesker, så det hadde nok ikke gjort noe for han om den bare var helt enkel som på bildet til venstre.
Men, aldri i verden om den får forbli så trist her i mitt hjem, nei, her måtte det pyntes, og det var bare fantasien som kunne sette grenser...
 
Først malte jeg hele esken, mørkeblå på sidene og lysere i front og på toppen. Klipte ut og limte på litt pynt på sidene. Så har jeg limt og stiftet på denne løperen som er på rull, det er bare å klippe av hvor mye en måtte ønske ( litt barnedåp følelse i fargen her) også har jeg limt på disse runde filtballene, og klistret på litt kattepus-klistremerker.
 
Cesar var ikke villig til å posere sånn veldig mye inni det nye huset sitt, han smatt ut før jeg hadde rukket å ta frem kameraet - så litt posering her med bamse istedenfor :)
 
 
Han måtte jo selvfølgelig få et lite vindu på siden også.
Han var så søt når han pirket ut der med labben.
 
Det var noe rare greier dette her? Hehe...
Han må nok bare vende seg til det tenker jeg, legger jeg favorittpleddet hans inni der så blir det nok bra.
Og han kommer sikkert til å takke meg for dette huset til vinteren :)
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar