lørdag 22. juni 2013

Somwhere Over the Rainbow

 

 
Somewhere over the rainbow
Way up high,
There's a land that I heard of
Once in a lullaby.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue,
And the dreams that you dare to dream
Really do come true.

Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind me.
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops
That's where you'll find me.

Somewhere over the rainbow
Bluebirds fly.
Birds fly over the rainbow.
Why then, oh why can't I?

If happy little bluebirds fly
Beyond the rainbow
Why, oh why can't I?

 En kan så svakt skimte reinbuen over hustakene her.
Midt på himmelen, reinbuens vakre farger - M A G I S K
Det er trist og kjedelig med regn, men når sola titter frem etter en regnsky og regnbuen kan ses på himmelen, den er så vakker.
Som lita jente lærte jeg at det finnes en skatt der reinbuen ender, jeg ser det fortsatt for meg hver gang jeg ser en regnbue :)
 
Med regnbuens vakre farger ønsker jeg dere en helg med masse SOL.
 (det er lov å håpe selv om det er grått og trist ute og meldt bare regn).
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar