onsdag 26. juni 2013

Sommer-kontraster

Typisk Norsk sommer dette er det ikke?
På tirsdag var det strålende sol, som på bildet til venstre - mens i dag var det ikke noe som minnet om sommer ute, grått, trist, kaldt og regn hele dagen!
Jeg og venninnen min som håpet på to dager på stranda, det er lov å drømme!
Men veldig fornøyd med noen timer i sola i går da, og årets første bad!
Min kjære barndomsvenninne får være med på bloggen i dag, denne snuppa her har jeg kjent siden hun klarte å gå. Så vi har alltid mye å mimre om :)
 
Deeeeilig:)
Norsk sommer er jo så fantastisk når det er SOL :)
Klarte faktisk å bli litt solbrent også, når skal jeg lære å smøre meg nok?
Og i dag - en svipptur til Stavern først, så ble det innendørs shopping resten av dagen.
Kontrast fra dagen før med stranda, is og grilling ute.... jeg vil ha flere sånne dager!
 
Deilig med noen dager fri ;)
Nå er det kvelden her hos meg, i morgen eller en av dagene kommer det bilder fra badet og krukkene mine som dere kanskje husker, har fått plass i stua- skal vise dere :)
 
Sov godt ;)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar