torsdag 13. juni 2013

Sofakroken

 Her kommer et lite glimt fra sofakroken vår.
Det går i mye brune toner her, i og med at både sofaen, stolen og bordet er brunt går det igjen i gulvlampen, putene og bildet på veggen. Jeg kunne godt tenkt meg og skiftet ut både sofaen, stolen og bordet snart, men det holder et par år til. Nytt og flott får det heller bli når vi får oss hus etter hvert, det fungerer enn så lenge i alle fall :)
Hyllene som er på veggen som jeg har vist før i innlegget mitt: settekasser del 5 er stuens blikkfang, kaller den bare "wall of fame", det går i mest rammer med bilder av kjente og kjære. De fleste sier "WOW-Elise, du har mye pynteting", når de kommer inn i stua. Hehe.
 Men selv syns jeg ikke jeg har sååå mye! ;)
  
 
 Lekre putetrekk med jutekant fra Kremmerhuset.
 
"Home is where Your heart is"
 
 
 
Min favoritt pute i tibetansk skinn, så god og myk:)
 
 
  Masse puter i sofakroken, putetrekkene byttes ut i ny og ned.
 
 
 
 
 Og Cesar er med igjen, her sover han søtt på kosepleddet sitt. Det har blitt hans det nå, men det var jeg som forelsket meg i dette pleddet på Bohus før jul, "måtte bare ha det".
 
Dette var da litt fra stuen vår, flere bilder kommer nok seinere:)
Koselig at du tittet innom.
 
ØNSKER DEG EN FIN DAG :)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar