søndag 9. juni 2013

Søndags-frokost ute

I dag tok jeg med meg frokosten ut!
Det er ikke noe jeg gjør hver dag for å si det sånn. Er liksom så mye styr tenker jeg...men det er jo egentlig ikke det i det hele tatt, er bare å bære det ut på et lite brett. Det er jo så mye deiligere å starte dagen i frisk luft, og når det går an å gå ut i bare t-skjorta gjør det liksom ingenting.
Hørt på måke sus og høye hæler som har klakket bortover, sikkert på vei hjem fra nachspiel.
Deilig å stå opp litt ekstra tidlig på en søndag, selv om jeg og kjenner det litt i dag etter en vin i går;) Men med litt mat, et glass melk og noen kopper kaffe så blir jeg nok litt piggere.
 
Veldig enkel frokost i dag.
Elsker asjetten, er bare så synd at jeg kun har en. Det var den aller siste på Kremmerhuset for en god stund siden. Fikk kapret meg denne ene, men har heldigvis noen i grått da!
Og i dag drikker jeg kaffe fra en av favorittkoppene mine:)
 
 
 
 
Mmmelk, et glass melk om morgenen er et must!
Kost meg med litt inspirasjon fra de nye interiørbladene, åååå - drømmer meg helt bort i de flotte hjemmene.
Ha en fin søndag alle sammen :)
 
 

1 kommentar: