onsdag 12. juni 2013

DIY - Ramme med hjort....eller blomst

 
Dette er rammen før jeg begynte å gjøre den om.
Jeg så for meg denne flotte hjorten inni, tror det hadde vært veldig kult med den som tittet ut.
 Men syns det ikke passet helt med blomster, det ble for søtt sammen med hjorten, så litt make-over måtte til...
 Rammen ble først malt, så på med litt lim.
 Du vil ikke tro hvor jeg har dette flotte papiret fra....
Samboeren min kjøpte sko fra USA for en stund tilbake, og dette papiret med gammeldags håndskrift lå sammen med skoene oppi skoesken. Dette kunne jeg ikke kaste, og se i dag fikk jeg bruk for det!
Her har jeg limt på papiret på rammen, så var det bare å kutte den til.
Så var rammen ferdig, med et helt nytt utrykk.

Oh No.....Se hva som skjedde da jeg skulle henge den opp på veggen:(
Den datt rett i gulvet, og horna falt av. Ah, det var kjipt! Jeg har prøvd å lime med super-lim, men det ville ikke sitte. Etter å ha prøvd en halvtimes tid på å redde hjorten min, måtte jeg desverre gi opp.
Og tankene begynte da å svirre, hva skulle jeg ha inni rammen nå tro? Hm, ville liksom ikke ha bare et bilde det var jo hele poenget at det skulle være "noe mer". Etter å ha tittet litt rundt om jeg hadde noe som passet inn i rammen...

...endte jeg opp med denne hortensiaen her (som ikke er ekte altså, hehe). Jaja, det fungerer fint enn så lenge syns jeg. Men det ble ikke akkurat sånn som jeg hadde sett for meg med hjorten. Vel, kanskje jeg finner en lignende en gang seinere.
 
 
 Det var mitt lille DIY - tips i dag. En ramme må ikke alltid være til å ramme inn et bilde. Denne gangen ble det til å ramme inn en blomst, selv om det ikke var helt det som var planen.
Jaja, knuse litt ting, det er fort gjort! Ikke det verste som kan skje...livet går heldigvis videre:)
Jeg finner helt sikkert en ny hjort å sette inn i ramma igjen, da kommer det selvfølgelig en oppdatering:)
 Det får bli med denne hortensiaen enn så lenge!
 
Hade bra så lenge, ses vi i morgen? ;)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar