torsdag 6. juni 2013

Naturens Vakreste Blomster

De flotteste blomstene er de en plukker selv, og det er de som ikke koster ett øre. På våren og sommeren plukker jeg masse blomster når jeg er ute og går tur, det blir nesten en ny bukett på bordet hver uke. Naturen har jo de vakreste blomster å by på, og buketten blir akkurat som du selv ønsker.
I går fant jeg endelig Liljekonvall igjen, de er jo en av de fineste jeg veit om, også lukter de helt fantastisk. Plukket også med meg en liten bukett av Natt & Dag som er i de fineste farger .



 
 
 Her har jeg dandert blomstene på et fat, med lys og en søt liten pynteting. Sammen som et stilleben med den grønne hekken i bakgrunn oser det tidlig sommerstemning.


Pyntet opp med en syrin, de blomstrer som bare det ute nå.
Denne duse lilla er helt nydelig, og det lukter friskt og godt. 
 


Jeg ser det blir mye blomster på bloggen min om dagen, kan ikke noe for det men jeg er bare så utrolig glad i blomster!
Men det er ikke bare meg, jeg ser mange bloggere der ute som har enda mere "blomster-dilla" enn meg. Alle disse blomstrete-innleggene er jo bare herlig og avslappende, og det er jo ikke noe rart at det blir mye av det nå som vi er i den tiden av året hvor alt er grønt og frodig. Jeg blir i alle fall glad av masse blomster i flotte farger og deilige dufter rundt meg:)
Så hvis du syns det blir mye blomster, kan du ikke titte innom hos meg i dagene fremover...hehe :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar