fredag 14. juni 2013

Mitt Lysfat - juni 2013

Dette er fatet mitt nå i juni, sommerlig og ROSA!
(jeg kan ikke noe for det, men LITT rosa hjemme, det har jeg)
Mitt lys-fat nå i juni veldig jentete og søtt. Jeg har samlet noe av det rosa jeg har på sølvfatet mitt med sommerfugler og blomster. Glassflaskene blir som en liten kontrast ved siden av alt det søte, selv om de er veldig søte de også.
 Hvis du skulle være i tvil, så er alt sammen her på fatet fra Kremmerhuset.
 
 Denne lekre lykten til å ha lys i, hadde skallet av litt på kanten, det fikset jeg ved å lime på en søt sommerfugl på siden.
Fylt opp med dekorsand og to rosa blomster.
 
 
Det å fange den stemningen lysfatet gir med levende lys på kvelden, er ikke bare bare for en amatørfotograf som meg. Men jeg prøver så godt jeg kan, knipser i vei som bare det. Øvelse gjør mester, så jeg får bare holde på til jeg blir fornøyd!
 
 
 Det er to helt forskjellige fat fra dag og kveld.
Veldig flotte peoner (selv om de her ikke er ekte).
  
 
 Avslutter med det bildet jeg sys ble aller best, "It`s A Wrap" 
 
Fin FREDAG til deg! :)
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Sommerlig og søtt på lysfatet ditt:)
    Jeg er ikke noe rosa-jente men likte det velidg godt alikevel :)
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett