tirsdag 11. juni 2013

Maritimt

 Den Maritime stilen forbindes med båtliv, marine-blått, stjerner, anker og skjell. Jeg har personlig ikke så mye av den stilen hjemme, syns den passer best i hytter ved havet eller i båt. Men det er jo utrolig mye flott, mye å velge imellom, og det florerer jo av stjerner på nesten ALT om dagen! Jeg er veldig glad i den marine-blå fargen og jeg kunne gjerne ha kjørt den stilen om jeg hadde hatt en hytte eller en båt...*drømmer*
Men jeg har faktisk noe som er litt maritimt, fant dette fyrtårnet, vasen og fuglen hjemme sist, og hadde nettopp kjøpt denne kisten med skjell og de to telys-holderne med fisker. Jeg samlet alt på dette sinkfatet med tre-håndtak og litt skjell, og fikk samlet "alle" de maritime tingene jeg har. Nå skulle jeg bare hatt en hytte ved vannet og dandert dette med blått hav i bakgrunnen...
Imens jeg drømmer om fjæra og bølge-sus, her er en liten fotoserie fra fatet i bakgården.
 
 
 Den lille kisten passer flott til oppbevaring av gamle skatter, enn så lenge blir den til telys.
 
 
 
 


 
 
 
Har med to bilder fra lørdag kveld som var, koste oss i seilbåten til et vennepar. 
Flott solnedgang og god stemning.
 
Liker du den maritime stilen? 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar