mandag 3. juni 2013

Kjære Barndomsminner - Mine Dukker

 Se hva jeg fant på loftet hjemme!
Dukkene jeg leika med som liten jente, min nydelige dukkeseng og dukkevogn. Er de ikke fine?
Mye av det jeg hadde som lita jente har jeg gitt bort til yngre kusiner og loppemarkeder, men det aller kjæreste har jeg beholdt. Og gjett om jeg er glad for det, for så glad jeg ble når jeg så det her igjen. Det her skal jeg ta vare på til jeg får små engang! Dukkesenga har mamma hatt som lita jente også. Alle dukkeklærne har mamma sydd eller bestemor brodert, og dukken nummer 2 fra venstre har jeg frisert selv, hehe. Utrolig gøy med slike minner, skulle nesten ønske jeg var lita jente igjen.



  
  
  
 Fant også igjen Julius med hjemmestrikka genser og greier. 
Dyreparken i Kristiansand var et av mine favorittsteder som liten.





  



 Det er så gøy med gamle leiker, de har sjel og bringer frem mange gode minner, de er gull verdt.

Enn så lenge må de nok dessverre opp på loftet igjen,
 gleder meg til de kan bli tatt i bruk av ei lita tulle en vakker dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar