fredag 28. juni 2013

Badet

Nå har jeg hatt innlegg fra gangen og kjøkkenet denne uken, og avslutter med et innlegg fra badet - en liten titt på alt dill og dall jeg har der også. Det er mye fint å pynte opp badet med også, MYE! :)
Dette skiltet her har jeg på døra inn til badet.
 
 Dette hjertet er på innsiden av døra, et rosa hjerte med en engel.
Hjertet har jeg selv malt rosa og pyntet med glitter.
 På vasken er det såpe og blomster.
 
Litt blomster bak doen også.
Og kurver til sminke og diverse småtteri. 
Over speilet har jeg rom-duft og små engler.
 Laundry-baggene våre.
Som gardin har jeg faktisk et dusjforheng med stjerner.
 
 Denne lille her med fire skuffer var svart og kjedelig.
Den er malt hvit og satt på egne knotter og ble mye finere.
 
 Er ikke hun her søt? Do-rull-holder, hun har en dorull under kjolen sin.
Laget av min kreative farmor.
På disse trekassene har jeg limt på etiketter hvor det står "Elise`s Ting & Sånt".
 
 Litt blomster i vinduskarmen. Og verdens søteste First-Aid boks - Love it:)
Det var en liten sniktitt fra badet vårt.
 
Ha en deilig sommer-helg alle sammen:)
  
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar