søndag 5. mai 2013

Mmm, deilig eplekake med is

I dag har husmora glimtet til igjen! :) Eplekake på menyen.
Ser på mine mest populære innlegg så er det innlegget av gulrotkaka som er mest sett...hm, bør jeg ha mer innlegg om kaker tro?
Hehe...jeg må nok skuffe dere der, men de få gangene jeg baker skal jeg sørge for å dokumentere det, og dele det her med dere:)
 Før den havner i ovnen....
...og etter ca 40 min i ovnen. Med masse kanel og sukker strødd på toppen blir kaken ekstra god:)  
 Det er jo så lett å lage, vips så er den klar til å putte i ovnen. Eneste som tar litt tid er å skrelle epler. Eplekake er jo så godt når den er varm og sammen med enten krem eller is...mmmm:)
Dette søte skiltet med oppskrift på eplekake er fra Kremmerhuset.
  
 
 
 
Dette smakte godt en søndag ettermiddag etter en hel formiddag ute i det friske været. 
Håper du også har hatt en fin søndag:)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar