onsdag 22. mai 2013

Mitt lysfat - mai 2013

Dette er mitt faste innlegg her på bloggen min, "Mitt lysfat" hver måned. Jeg bytter ut fat, pynt og lys så si hver måned så syns det passer da med fast innlegg:)
Jeg elsker å dandere, mixe og matche lys og pynt sammen som et stilleben, da er det jo ekstra flott å ha det på et fat så alt får en helhet. Lysfat blir jo også bare mer og mer populært, de fleste har nok et lysfat hjemme i dag. Det er jo så fiiiiint og koselig med masse pynt på stuebordet også er det så greit å samle alt på et sted:)
 
 Dette sinkfatet er nyinnkjøpt, ellers så har jeg brukt ting jeg har hatt fra før. Telysholdere i kurv og vase og telysholder med hjerte passet fint sammen på dette fatet også sammen med rom-duft. Sinkfatet tror jeg blir fint ute i bakgården til sommeren med litt blomster og steiner på. Blomstene har jeg tatt ut fra den flotte blomsterbuketten som jeg fikk av kjæresten for et par uker siden:)  

 
Brikken som fatet står på er fra Home & Cottage, passet flott sammen med sinkfatet med håndtak som er fra Kremmerhuset Ting & Sånt. 
 Og Cesar i bakgrunn her, blir med på bildet denne gangen også. Hadde ikke samvittighet til å vekke han, han lå så godt på favorittpleddet sitt:)
 

1 kommentar: