fredag 31. mai 2013

Min koselige kjøkken-kommode

Her kommer en liten sniktitt fra kjøkkenet!
Jeg vil ikke akkurat si at vi har drømmekjøkkenet, vi leier jo bare en leilighet, så vi kan ikke slå ut håret og pusse opp her og der. Jeg skulle gjerne hatt større kjøkken, mere benkplass, bedre lys, osv....Men enn så lenge fungerer det helt fint og vi har fått gjort det beste ut av det sånn som det er. Det har blitt veldig koselig:) Og det er selvfølgelig "litt" pynt her også som gjør det hjemmekoselig;)
På kommoden min har jeg mye rart , her er litt diverse pynt på et fat. Og serveringsbrettet mitt i tre i bakgrunn.
Dere husker kanskje innlegget mitt for et par uker siden med disse søte små kortene?
Her har to av de fått plass:)
 Denne flotte kassen i tre, fra Home & Cottage, som jeg ofte har masse blomster i. Nå brukes den til oppbevaring på kjøkkenet. Sukkeret har jeg i et enkelt glass.
"Sugar, Spice and all Things Nice"og Eplekake-oppskriften henger her med disse søte gryteklutene mine.
 
Kommoden min har blitt malt hvit og fått nye lilla søte knotter. 
På etasjefatet nå har jeg litt forskjellig med denne morsomme uglen på toppen.
 
 

Flere bilder fra kjøkkenet kommer seinere:) 
Enn så lenge, ha en deilig fredagskveld...og nyt denne siste mai-dagen:)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar