torsdag 9. mai 2013

Hvitveis + mai = VÅR (og snart sommer)

Jeg er utrolig glad i gå turer i skogen, ofte går jeg for å trene og tenker ikke på å titte ordentlig rundt meg. Men på mandag når solen skinte og hvitveisen tittet frem, tok jeg meg god tid til å nyte dette flotte landskapet. Og jeg er glad for at mobilen var med så jeg fikk tatt litt bilder :)
Dette er fra Teieskogen som er rett nærheten av her jeg bor, her går jeg ofte. Nå har jeg gått og ventet på at hvitveisen skal titte frem, den har vært litt sein denne våren. Denne skogen er helt nydelig i mai med så utrolig mye hvitveis, tok selvfølgelig noen bilder som jeg vil dele med dere:
 
 
 
 
 
  
 Det bugner av hvitveis - Idyllisk stemning.
Jeg prøvde å ta bilde av både ekorn og sommerfugl, men det var helt umulig de beveger seg så fort. Jeg tok meg selv i å løpe etter en sommerfugl, så sikkert ut som en gal... hadde ikke tålmodighet til det i dag...hehe.
 
 
Hvitveispiken det er meg det! ;)
Dette bildet av meg tok samboeren min når jeg plukket hvitveis i samme skog i mai i fjor.
Dette var litt hvitveis-bilder.
Da kan sommeren bare komme, for nå har jeg fått plukket både hestehov, blåveis og hvitveis:) 
 
Ha en riktig så flott Krist himmelfartsdag, deilig med en fri-dag på slutten av uka - så er det snart helg igjen:)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar