tirsdag 7. mai 2013

Flotte gaver fra Italia

Moren til samboeren min, altså min svigermor har vært en tur i Italia. Og se hva jeg var så heldig å få av henne. Hun hadde kjøpt med både veske, skjerf og en bukse til meg fra Italia. Så utrolig sjokkert jeg ble, jeg hadde ikke forventet noe gave i det hele tatt, det her var bare altfor mye! Jeg sier bare tusen takk igjen:)
Jeg likte alt kjempe godt, og buksa satt på perfekt. Jeg må bare vise dere hva jeg fikk, for dette var bare så mye fint. Her snakker vi HVERDAGSGLEDER :)
 
 Nydelig blå veske, denne kommer jeg til å bruke mye.
Jeg har jo nesten bare svarte og brune vesker, så det var kjempe gøy med en knall blå farge.
 
 
 
 
 
Vesken er med flotte roser på innsiden. 
Også knipset jeg et par bilder av meg selv med alt på. Her ser dere at buksa sitter som et skudd. Utrolig flink til å kjøpe gaver svigermor, det her var midt i blinken:)
 
Ha en fin tirsdag alle sammen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar