fredag 10. mai 2013

Blomsterbuketten er like flott

Blomsterbuketten som jeg fikk av min kjære forrige fredag er fortsatt like nydelig, og den fortjener et lite gjensyn syns jeg:) Det er den vakreste buketten jeg har sett på lenge, med de herligste lilla farger sammen.
Blomsterbuketten har fått plass på kommoden i stua sammen med litt lys, her kommer litt stemningsbilder:

 Dette bildet er bare så herlig, falt helt pladask for denne nydelige lille jenta.
 
 
 
Lys og blomster - jeg kan ikke få nok!
 
 
 
Skal du noe spennende denne mai-helgen?
Her er det jobbing på lørdag, ellers så håper jeg på god-vær og noen fine turer og kanskje litt grilling og kos i parken.
Uansett hvor du befinner deg der ute i verden, kos deg masse.
Veldig hyggelig med så mye besøk her inne hos meg:)
 
God helg!!! :)

1 kommentar: