tirsdag 19. mars 2013

Sommerfugler & Lykke i senga

 
 
 
De tre putene bakerst er fra Kremmerhuset,da kan en velge å kjøpe bare putetrekket hvis en har innleggspute fra før. De er veldig fine å bruke på begge sider,"Lykke" på den ene siden og striper på den andre,også har de så fin knyting. Sommerfugel-putene og sengeteppet med stjerner og ruter 240x240 er også fra Kremmerhuset.
Puten i midten er fra Princess, med visdomsord: "Husk gårsdagen, Drøm om morgendagen, Lev i dag"
Teppet i front "LOVE" er fra Feel. 
 
Bildet på veggen har jeg malt selv.
 
 
 
 
Her har jeg med favoritt-pleddet mitt fra Bohus, (det er også favoritt-pleddet til Cesar). Også har jeg med den brune puten i tibetansk lam,som bryter litt opp.
 
Det var en liten foto-seanse av sengen med putene mine. Øver meg på å bli flinkere til å ta bilder,og øvelse gjør mester. Så det er bare å knipse i vei...og spare til nytt kamera,hmmm...noe som ikke er så lett når en må ha et lass med nye puter for å matche sengeteppet,hehe:)
Men,mitt motto er "Keep Calm,and Carry On Shopping"....det klarer jeg fint!!
 
Ha en riktig så fin tirsdag alle sammen:)
 
 
 
 
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar