fredag 15. mars 2013

Settekasser - Del 5

WALL OF FAME 
Dette er egentlig ingen settekasse,som dere ser...men jeg tar den med i denne kategorien alikevel.
Når vi flyttet inn i leiligheten,klødde jeg meg fælt i hodet og lurte på hvordan vi skulle få "gjemt" bort det store "hullet" i veggen...(det har nemlig vært en butikk her hvor vi bor for mange år siden,og da var nok luken ut til kundene gjennom denne firkanten her)
Det endte med at vi kjøpte noen smale planker,malte de hvite,og vips 5 hyller...og for en drøm,så mye som det er plass til her:) LOVE IT:)

 
Bilder av mine kjente og kjære:)
 
Meg og kjæresten på skateboard:)
 
KOOOOOOS:)
Viktig å kose seg masse:)
 
Disse supersøte små staffeliene med bilder er kjøpt på Panduro,jeg har malt og fikset de selv.
 
Disse tre skillpaddene er bare helt herlige,kjøpt i syden en gang:)
 
Det var det jeg hadde å by på av settekasser (det kommer som sagt en til seinere).
 
Har masse på lager som kommer til uka...snart PÅSKE,og da skal det pyntes med påskekyllinger ja:)
 
HA EN FANTASTISK HELG:)
 
 
 
 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar