onsdag 13. mars 2013

Settekasser - Del 3

DEN MODERNE OG FARGERIKE
Dette er to settekasser satt sammen ved siden av hverandre. Her har jeg malt de grå og limt på ark i forskjellige farger i alle rommene og malt noen få rom grå.
Denne settekassen er bare et år gammel,så med litt nyere ting,blandet med alt som er fargerikt som bla. lykketrollene med gult og grønt hår.
 
Du ser sikkert også at det står CESAR her,som katten vår heter:)
 
Bilde av meg og kjæresten i en fargerik ramme,og den lille glassbeholderen fra Panduro er bare så søt,jeg har perler i den :)
 
Masse søte ting,alt samlet på et sted. Jeg er kanskje litt barnselig av meg,hehe:)
 
 


 Dette var da settekasse nr 3,jeg har et par igjen:) Gled dere :)
 (Også kom jeg på at jeg har jo en morsom en hjemme hos mamma,så den kommer ikke med denne uka,får vise dere den seinere)
 Håper du titter innom i morra og,for nok en settekasse:)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar