onsdag 27. mars 2013

Påskestemning på vei til jobb

Det har vært så koselig å gå til jobb de siste dagene,(nå har ikke jeg så veldig lang vei å gå da,5 min hehe) men alikevel sola skinner og jeg går og gleder meg til påskeferie. Også kommer jeg i så skikkelig påskestemning. Går nemlig forbi en barnehage,og se så fint de har pyntet ute til påske:) Var ikke dette kreativt så veit ikke jeg:) 
De har brukt tomme leverposteibokser osv. og pyntet de med fjær og øyne. Hadde aldri sett det før,og ble så imponert,de var jo så utrolig fine der de hang i grenene:)
 
 
  
 
Og til slutt denne tøffe gamle bilen her som står parkert i garasjen der jeg går forbi.
Denne er jo bare helt RÅ. Også med blomsterkasse bak på bilen,det vil jeg også ha:) Hehe.
Påskekyllingen har fått plass i blomsterkassa,og på tide med en vår-vask etter påsken vel?!
En dag igjen på jobb nå,så tar jeg påskeferie i morgen:) Gleder meg.
 
Påskeklem
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar