fredag 29. mars 2013

Nydelig Påskevær

For en fantastisk start på påskeferien, kjempe deilig "koble-helt-av-ute-i-det-fine-været-dag".
 
 
Vi har vært i Horten / Borre og kost oss ute i deilig påske-sol:)
Denne nydelige hunden er Zita, hunden til mamma og stefaren min. Hun er blanding av golden retriever og samojed og 5 mnd gammel, verdens søteste:) 
Idyllisk stemning.
  
  
 En kjempe pen hest som også koste seg ute i dag langs stien vi gikk på.
 
 
Etterpå ble det grilling av pølser og Solo. Fantastisk deilig å sitte ute å spise og kjenne at sola varmer litt. En kjempe fin dag har det vært, med rødvinskos på kvelden.
Neste tur blir med ski på beina, gleder meg:)
 
Må bare ha med dette bildet her, Zita fant nemlig en smokk på bakken, og tror du ikke hun tok den med seg a...hehe. Som vi lo av henne, hun er bare så herlig!!! ;)
 
Fortsatt fin påske ønsker jeg dere alle sammen som titter innom bloggen min:)
Nyt finværet, og husk på solkrem:) :)
 
Klem
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte bilder du har tatt fra sjøkanten og Zita er jo helt skjønn...og så søt med smokken..hahaha...Flott hest dere møtte også! Det så helt herlig ut og gå tur i der dere er! Jeg har selv vært ute på tur i dag, men nå driver jeg og maler dører og karmer...må gjøres det og.
    Kos dere viderer! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Vackert...så otroligt vackert!
    Titti

    SvarSlett
  3. Tusen takk dere:)
    Fortsatt god påske:)

    SvarSlett